Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Τάδε έφη... Πεταλουδίτσα! Vol. 3



     Πρώτη ανάρτηση της χρονιάς με τις ατάκες της πεταλουδίτσα μου! Μαζεύτηκαν υπερβολικά πολλές, οπότε έρχεται σύντομα και δεύτερη ανάρτηση!! Έχει αρχίσει και τις πετάει με μεγάλη συχνότητα και μας τρελαίνει ομαδικώς!!!



(Της δείχνω ένα παγώνι σε ένα βιβλίο)
Πετ.: Μαμά, αυτό το πουλί έχει το ίδιο όνομα με τα παγάκια που τα βάζουμε στο νερό και ΠΑΓΩΝΕΙ!!!

***

Συνθέτει τα δικά της τραγούδια:
Πετ.: "Πετάμε μαζί στον ουρανόοο
συμβαίνει καμιά φορά κι αυτόοοο"

"Τραγουδώωω τη μοναξιά μουυυυ" (νομίζω την κέρδισε ο χώρος της μπαλάντας)

***

(Τα φοβερά ονόματα των αρκούδων της)
Πετ.: Μαμά, αυτή είναι η Ψέβικ, αυτός ο Μαξ και αυτός ο Ταξ!

***

Πετ.: Όταν μεγαλώσω και γίνω μαμά και κάνω παιδιά, ο Σ. θα είναι ο μπαμπάς τους.
Εγώ: Ο Σ. θα είναι ο θείος τους, ο άντρας σου θα είναι ο μπαμπάς τους.
Πετ.: Όχι, ο άντρας μου να είναι ο θείος τους! (όπως τη βολεύει)

***

Πετ.: (κοιτώντας μια μύγα) Η μύγα σκέφτεται:
Να πάει στο σπίτι της;
Να πάει σε άλλο σπίτι;
Να πάει στο κεφάλι του αδερφού μου;
Ή να πάει στην κρυσταλλιέρα;; (η μύγα έχει ανησυχίες)

***
(Στον πατέρα της)
Πετ.: Μπαμπά, μην πατάς ξυπόλυτος! Ενοχλείς τα ψίχουλα!!!

***

(Τραγουδάει)
Πετ.: Μπαμπάδεεες, μαμάδεεεεες και κοράδεεεεεεες!!!

***

Τραγουδάει ένα τραγούδι για μια γουρούνα χοντρέλα (έλεος, που το άκουσε πάλι αυτό;;)
(Γυρίζω στον άντρα μου) 
Εγώ: Επόμενο στάδιο;;...
Μπαμπάς: Μπορεί και Σάκης (ξέρει την τρελή αδυναμία που του έχω και με πειράζει)
Εγώ: Τουλάχιστον ο Σάκης είναι pop!
Πετ.: Ναι, Pop Σφουγγαράκης!!! (εσύ με ποιανού το μέρος είσαι;)

***

(Ο φουσκωτός Άγιος Βασίλης τρύπησε)
Πετ.: Μαμά, γιατί τον πετάς;
Εγώ: Γιατί τρύπησε!
Πετ.: (κλαίγοντας) Τώρα δεν έχουμε τίποτα για να στολίσουμε το πάτωμα!

***

(Μιλώντας για τις προγιαγιάδες)
Πετ.: Η προγιαγιά μου δεν πήγε ακόμα κοντά στο Θεό! (μόνο μην της το πεις)

10 σχόλια:

  1. Αυτό το ακόμα στην τελευταία ατάκα!!!
    Πάντως το παιδί έχει συνείδηση δεν θέλει να ενοχληθούν τα ψίχουλα!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οικολογική συνείδηση χαχαα!! Στη γιαγιά πάντως δε θα πούμε τίποτα να μείνει ήσυχη :-D

      Διαγραφή
  2. κραταω κ εγω γραμμένες τις ατάκες των δικών μου...τις διαβαζω μετα απο καιρο κ γελάω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι κι εγώ που διαβάζω παλιότερες αναρτήσεις γελάω! Και το θέμα είναι ότι ελάχιστα θυμάμαι από όσα έχω γραμμένα!!!

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφα! Πανέξυπνα αυτά τα μικρούλια σήμερα.Να σου ζήσει!
    Δε σημείωνα, αλλά θα ξεκινήσω κ γω σιγά σιγά.❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι πολύ έξυπνα! Αφομοιώνουν τόσα πράγματα!! Σου προτείνω κι εγώ να αρχίσεις να σημειώνεις, θα τα διαβάζεις μετά από λίγο καιρό και θα τρελαίνεσαι!!

      Διαγραφή
  4. Πραγματικά μας τρελαίνουν με τις ατάκες τους!!!
    Να χαίρεσαι το θησαυρό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό με το -άδες το έχουν τα μικρά, η βαφτιστήρα μου με ρωτάει συνέχιεα "Το κάνουν αυτό οι νονάδες;" Και έχει και αρσενικό που κατά τη Ναταλία και πάλι είναι οι "νονούδες" (οι πολλοί νονοί).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα νονούδες!!!! Μάλλον τους ακούγεται ωραία ή τους φαίνεται λογική κατάληξη όλων!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips