Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Εύκολα φαναράκια για τον Επιτάφιο!



     Μέχρι τον Επιτάφιο της Μ. Παρασκευής προλαβαίνετε να φτιάξετε ένα όμορφο φαναράκι για το μικρό σας!! Θέλει μόνο 15'!! Δείτε αν έχετε τα υλικά και φτιάξτε το επί τόπου!!



Υλικά:
  • Μια συσκευασία από τυρί κρέμα σε τριγωνάκια
  • Χάρακα και μολύβι
  • Ρυζόχαρτο
  • Χαρτόνι ή τέμπερα στο χρώμα που σας αρέσει
  • Ένα κεράκι ρεσώ
  • Ψαλίδι
  • Πιστόλι σιλικόνης

Διαδικασία
1. Μετράμε το φάρδος της πλαϊνής πλευράς και κόβουμε χαρτόνι. στις διαστάσεις αυτές. Καλύπτουμε τα πλαϊνά της βάσης με το χαρτόνι της επιλογής μας (ή βάφουμε με τέμπερα) ώστε να μη φαίνεται το αυτοκόλλητο. Κάνουμε το ίδιο και με την πλαϊνή πλευρά από το καπάκι.






2. Με ψαλίδι ή κοπίδι αφαιρούμε το περισσότερο από το πάνω μέρος από το καπάκι.




3. Στο κέντρο του κουτιού κολλάμε το ρεσώ.

4. Περνάμε με κόλλα  εσωτερικά τα πλαινά της βάσης και κολλάμε το ρυζόχαρτο.

5. Με την κόλλα ενώνουμε, επίσης, τις δύο άκρες του ρυζόχαρτου μεταξύ τους.

6. Όπως στο βήμα 3, ενώνουμε το ρυζόχαρτο με το καπάκι.




7. Με το ψαλίδι σχηματίζουμε 2 τρύπες στο καπάκι και περνάμε μέσα από αυτές το σύρμα πίπας. Το γυρνάμε λίγο ώστε να σταθεροποιηθεί. Έτοιμο!




     Πώς σας φάνηκε; Είναι αρκετά εύκολη και γρήγορη κατασκευή αλλά θέλει προσοχή με τη σιλικόνη να μην καείτε!! Μη βιάζεστε γιατί εγώ κατακάηκα και μου έφυγε και η σιλικόνη σε πολλά σημεία! Σίγουρα ένα φαναράκι είναι οικονομικό να το αγοράσει κανείς, αλλά τίποτε δεν είναι πιο οικονομικό από το να χρησιμοποιείς τα υλικά που έχεις ήδη! Αφήστε που η χαρά του να δημιουργείς και μάλιστα για το παιδί σου, σου δίνει φτερά!


 Καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

  1. Τριανταφυλλένια μου,
    πόσο εύκολο φαίνεται! Πολύ ωραία η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάρθα μουείναι πράγματι αρκετά εύκολο,αρκεί να δώσεις προσοχή στις μετρήσεις!! Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  2. Η σιλικόνη όντως θέλει προσοχή, αλλά η ιδέα είναι τέλεια!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου έχεις πολύ δίκιο! Έχω κάνει πολλές φουσκάλες κατά καιρούς στα δάχτυλα από τη σιλικόνη γιατί τη χρησιμοποιούμε πολύ και στο νηπιαγωγείο! Σε φιλώ!!

      Διαγραφή
  3. Ευτέρπη μου τέλειο! Πάω να το φτιάξω, έχω όλα τα υλικά και τα κορίτσια θα ενθουσιαστούν! Φιλάκια και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου! Ελπίζω να σου βγήκαν καλά! Να μου στείλεις φωτογραφία!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips