Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

Οι στόχοι μου για το 2018!



     Το 2017 έβαλα 15 στόχους και παρόλο που δεν τους πέτυχα όλους, με βοήθησαν πολύ να κινηθώ στην κατεύθυνση που ήθελα. Για φέτος έβαλα 21 στόχους, αρκετά περισσότεροι από πέρυσι αλλά θεωρώ ότι το 'χω! Λέω θεωρώ!! Θα δείξει!!!


Προσωπικοί
1. Να διαβάζω κάθε μέρα ένα κεφάλαιο από την Καινή Διαθήκη και 10' από ένα άλλο βιβλίο.

2. Να πίνω 6 ποτήρια νερό τη μέρα.

3. Να τρώω πάντα λίγα ωμά λαχανικά μαζί με το μεσημεριανό και το βραδινό ή το σνακ μου.

4. Να κρατώ καθημερινά ημερολόγιο ευγνωμοσύνης (gratitude journal) όπου θα γράφω πράγματα για τα οποία είμαι ευγνώμων.


Οικογενειακοί
5. Να περνάμε με τον άντρα μου λίγο τετ-α-τετ χρόνο με κάθε παιδί ξεχωριστά. Σκεφτήκαμε μια μέρα την εβδομάδα να παίρνουμε ο καθένας από ένα παιδί και να κάνουμε μια διαφορετική δραστηριότητα και έπειτα να βρισκόμαστε όλοι μαζί και να τρώμε κάπου έξω! Κάθε φορά να παίρνει ο καθένας μαζί του άλλο παιδί. Έτσι θα έχουν τα παιδιά την ευκαιρία να περάσουν λίγο αποκλειστικό χρόνο με τον κάθε γονέα, κάτι που μας λείπει στην καθημερινότητα.

6. Να βγαίνουμε με τον άντρα μου έξω μόνοι μας μια φορά το μήνα. Μπορεί να ακούγεται πολύ αραιό διάστημα, αλλά από το τίποτα που έχουμε τώρα, είναι σίγουρα μια πρόοδος!

7. Να διαβάζω στα παιδιά από 2 βιβλία κάθε μέρα.

8. Να παίζω κάθε μέρα με τα παιδιά, ακόμη και τις πολύ πιεστικές ημέρες.

9. Όταν δεν έχουμε σχολείο, να διαβάζω στα παιδιά την ώρα του πρωινού ένα βιβλίο χωρίς εικόνες.




Σπίτι
10. Να παγιώσω την απογευματινή και βραδινή μας ρουτίνα.

11. Να προσθέσω τις εικόνες των Αγίων των παιδιών στο παιδικό δωμάτιο και τα στέφανα μας στο υπνοδωμάτιο μας, μαζί με κάποιες φωτογραφίες.

12. Να αλλάξουμε κουρτίνες στο σαλόνι (αυτό θα μπορούμε να μπει και στο DIY αλλά επειδή είναι καθαρά θέμα σπιτιού το βάζω εδώ).

13. Να αλλάξουμε το γραφείο μας με ένα μεγαλύτερο που να μας χωράει όλους!!



DIY
Φέτος, όπως βλέπετε, πρόσθεσα μια νέα ενότητα! Πέρυσι τα DIY τα είχα στον τομέα του σπιτιού, αλλά σιγά σιγά ξεφεύγουν από αυτόν και κάνουν μάλλον τη δική τους κατηγορία! Έτσι είπα να τα γράψω μόνα τους και βλέπουμε!

14. Να ράβω/επιδιορθώνω 15' κάθε μέρα.

15. Να τελειώσω ένα σκουφάκι που πλέκω για την πεταλουδίτσα μου.

16. Να ράψω στα παιδιά διάφορα ρούχα μεταμφίεσης με τα υφάσματα που έχω.




Blogging
17. Να ανεβάζω ανάρτηση κάθε 1 ή 2 εβδομάδες, αναλόγως του μεγέθους της ανάρτησης και επομένως του χρόνου που χρειάζεται για να τη γράψω.

18. Να ηχογραφήσω το πρώτο μου podcast.

19. Να γράψω όλες τις υπολοιπόμενες αναρτήσεις μου σχετικές με επιδιορθώσεις/upcycling ρούχων.

20. Να ολοκληρώσω τις αναρτήσεις μου για το πρόγραμμα Dressing Your Truth.

21. Να σας γράψω κάποιες ακόμη αναρτήσεις σχετικά με τη FlyLady, αλλά δε νομίζω να καταφέρω να σας την ολοκληρώσω!


     Ντάξει, σε συνδυασμό με τη λέξη του 2018, νομίζω έβαλα πολλά για τη νέα χρονιά! Ξέρετε, τύπος 3, μου αρέσουν οι προκλήσεις!!! Θα τα πάρω με τη σειρά και βλέπουμε! Άλλωστε, προτιμώ να βάζω περισσότερα και να μου περισσέψουν κάποια, από το να βάλω λίγα και μετά να μην ξέρω τι να πρωτοπιάσω!

Υ.Γ. Οι φωτογραφίες είναι από τα πρώτα δύο χρόνια που διορίστηκα και εργάστηκα στα Βάτικα Λακωνίας!


Εσείς τι στόχους βάλατε για το 2018;
Καλή χρονιά!




12 σχόλια:

  1. Έχω γίνει πια κουραστική με το να σχολιάζω σε κάθε ανάρτησή σου αλλά έχω πράματα να πω! 😀
    Έβαλα μπολικους στόχους το 2018, τους οποίους όμως δεν κοινοποιησα στην μπλογκόσφαιρα! Βρίσκω εξαιρετική την ιδέα να παίρνει ο καθένας από ένα παιδί κάθε φορά! Οι δικές μας είναι μικρές ακόμα, αλλά θα το έχω υπόψη μου για 2-3 χρόνια μετά!
    Θα ήθελα απελπισμένα να σημειώσω στους στόχους μου να βρίσκομαι μόνη με το Γιώργο ΕΣΤΩ και μια φορά το τρίμηνο. Ούτε καν αυτό δεν ξέρω αν θα γίνει!
    Θέλω πάρα πολύ να πάμε κάπου οι 2 μας ένα διήμερο, αλλά το ήθελα και το 2016 και το 2017 και τελικά δεν. Δεν το πρόσθεσα καν στους φετινούς στόχους γιατί ξέρω ότι δε θα γίνει. Απλώς περιμένω να μεγαλώσουν λίγο ναι μην κλαίνε όταν τις αφήνουμε.. Ζω με την ελπίδα.
    Επίσης, θα ήθελα να είμαιπιο συνεπής στην πρωινή προσευχή και στο αποδειπνο!
    Καλή επιτυχία Τριανταφυλλενια. Ειμαι σίγουρη ότι θα τα καταφέρεις θαυμάσια με τους φετινούς στόχους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως για εμένα κάθε άλλο παρά κουραστική έγινες!! Τι νόημα έχει το blogging χωρίς κουβεντούλα;

      Κι εγώ δεν έχω ιδέα αν πράγματι θα τα καταφέρουμε, διότι προς το παρόν προκύπτουν διάφορα!!! Έστω και τους μισούς μήνες να τα καταφέρουμε είτε με τα παιδιά ξεχωριστά είτε οι δυο μας μόνο, πάλι από το τίποτα επιτυχία θα είναι!
      Όσο για τη 2ήμερη που λες, φέτος δεν την έβαλα ούτε εγώ στο πρόγραμμα!! Αν και πέρυσι έτυχε και το κάναμε για χάρη ενός συγγενή που παντρευόταν! Ήταν πολύ ωραία!!!

      Η προσευχή για εμένα είναι κάτι που πάντα πρέπει να το παλεύω από τότε που πήγα να σπουδάσω, εννοώ την προσευχή από το βιβλιαράκι, όχι την αυθόρμητη!!

      Καλή επιτυχία εύχομαι και σε εσένα με τους στόχους σου! Είναι λίγο δύσκολα με τα παιδιά όταν είναι μικρά αλλά θα μεγαλώσουν κι αυτά!!

      Διαγραφή
  2. Καλή επιτυχία στους στόχους σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το 5 και το 6 είναι τα πιο σημαντικά για μένα. Καλή προσπάθεια και επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ τι καλααααααααααα λενε οτι οι στοχοι που μπαινουν στην αρχη του χρονου κατα 80% πραγματιποιουνται...καλη επιτυχια σου ευχομαι....αυτο το 11 το πρωτο μερος εβαλα τα κοριτσια κ τις κανανε μονες τους....ενω το δευτερο μερος ολο λεω κ δεν το κανω με προβληματιζει πως να τα βαλω να φαινονται αλλα να μην σκονιζονται κ δεν θελω ν αγορασω ετοιμη θηκη αλλα να κανω κατι εγωωωωωωωωω για να δουμε...οσο για το πρωτο πιστεψε με το δοκιμασα αν το τηρησεις θα το εχεις τελειωσει ολο του χρονου τετοιο καιρο....καθε χρονο που θα το διαβαζεις θα προσεχεις αλλα πραγματα κ θα σου γινοται γνωστα χαρης στο ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ πολλες αληθειες........μακαρι να κρατουσαμε το βασικο απ ολο αυτοοοοοο την ΑΓΑΠΗ αυτη δινει απαντησεις σε ολες τις ανησυχιες κ τα προβληματα μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι είναι Σοφία! Οι στόχοι του Ιανουαρίου και του Σεπτεμβρίου!! Πολύ ωραία που έβαλες τα κορίτσια να κάνουν αυτή τη δουλειά! Όσο για τα στέφανα, έχω ήδη βρει που θα τα βάλω, εννοείται να μη σκονίζονται! Αν καταφέρω και τα βάλω θα σας τα δείξω! Για την Καινή Διαθήκη έχω αλλάξει τον τρόπο που τη διαβάζω, διαβάζω λιγότερο κείμενο και το ξαναδιαβάζω αρκετές φορές (αυτό με την παρότρυνση μιας πολύ άγιας γυναίκας που δε ζει πια), μάλιστα και το αρχαίο κείμενο γιατί είναι σαν ποίηση για εμένα!!! Σε φιλώ!!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Εκεί πρωτοδιορίστηκα και δούλεψα σαν νηπιαγωγός τις χρονιές 2009-2011. Επίσης από εκεί κρατούν οι ρίζες της μητέρας μου.

      Διαγραφή
    2. Ζεις σε έναν πολύ όμορφο τόπο, παρόλο που είναι μακριά μας!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips