Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2016

Το κασκόλ - γιακάς και η πλέξη ρυζάκι!





     Πέρσι που η ανιψιά μου είχε γενέθλια, θέλησα να της πλέξω ένα κασκολάκι - γιακά (infinity scarf στα αγγλικά!) Η κουνιάδα μου είχε δει κάποιο στα Zara που της άρεσε πολύ και ήταν φτιαγμένο με την πλέξη ρυζάκι! Ήθελα, λοιπόν, να τη χρησιμοποιήσω κι εγώ! Για 'μένα ήταν ευκαιρία να πλέξω με έναν διαφορετικό τρόπο, γιατί δεν πειραματίζομαι γενικώς με τις βελόνες, τις φοβάμαι λίγο!! Αυτή, όμως η πλέξη, ήταν πολύ εύκολη! Τη βρήκα από εδώ! Ορίστε πως το έφτιαξα:


Υλικά που χρησιμοποίησα (για κοριτσάκι 2 ετών)

  • Νήμα μπεζ, λεπτό ακρυλικό
  • Βελόνες νο. 8
  • Βελόνα χοντρή για νήματα
  • Ψαλίδι



Πώς το έφτιαξα

1. Καταρχήν έπλεξα με διπλό νήμα, πιάνοντας μαζί την άκρη της αρχής και την άκρη του τέλους του κουβαριού (αυτό θέλει λίγο ψάξιμο με το χέρι στο εσωτερικό του κουβαριού).

2. Έριξα 24 πόντους στη βελόνα (περίπου 15 εκ. ατέντωτο)

3. Έπειτα, έπλεξα ως εξής:

1η σειρά: όλο καλή
2η σειρά: 1κ, 1α ως το τέλος
3η σειρά: όπως η 1η
4η σειρά: όπως η 2η κ.ο.κ.

4. Όταν έφτασα στα 55 εκ. μήκος περίπου, έκλεισα το πλεκτό και ένωσα τις δυο πλευρές του, καλή με καλή!



5. Έπλεξα το πανέμορφο, τεράστιο, τρίπατο λουλούδι με το ίδιο νήμα και το στερέωσα με τη βελόνα πάνω στο κασκολάκι!

     Η ανιψιά μου του κατευχαριστήθηκε, η κουνιάδα μου το ίδιο! Και μαντέψτε: θα το φορέσει και φέτος και για αρκετά χρόνια ακόμη, καθώς το γιακαδάκι είναι μπόλικο, απαλό και φυσικά σε ουδέτερο χρώμα!




     Φέτος το φθινόπωρο, ξεκίνησα να πλέκω ένα γιακαδάκι για την πεταλουδίτσα μου, με πολύχρωμο νήμα! Είμαι, όμως, ακόμη στην αρχή! Όταν το τελειώσω, θα γράψω μια ανάρτηση αφιερωμένη και σ' αυτό!!


Εσείς τις πιάσατε για φέτος τις βελόνες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips