Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Φτιάξτε απλό Μαρτάκι!!



     Καλό μήνα φίλες μου και φίλοι! Ήρθε και επίσημα η Άνοιξη που όλοι περιμέναμε!!! Από τα χέρια μας δεν έλειψε σήμερα το μαρτάκι!! Να πως θα φτιάξετε πανεύκολα το δικό σας!!!



Υλικά που χρησιμοποίησα

  • Κόκκινο κερωμένο κορδόνι, σε διπλάσιο μήκος από το άσπρο, περίσσευμα από τις μπομπονιέρες του σαμψωνάκου
  • Άσπρο βαμβακερό νήμα για πλέξιμο, το οποίο έχω χρησιμοποιήσει σε άπειρες κατασκευές και δε λέει να τελειώσει!!
  • Ψαλίδι

Πως το έφτιαξα
1. Δίπλωσα το κόκκινο κορδόνι και το έπιασα με το άσπρο. Έδεσα τις κορδέλες κόμπο στη μία άκρη. Το κόκκινο κορδόνι σχημάτισε μια θηλιά.





2. Τοποθετώ τη θηλιά στην άκρη της καρέκλας για να στο σταθεροποιήσω και αρχίζω με τα τρία σχοινάκια να πλέκω γαλλική πλεξούδα!!




3. Τοποθετώ στο χέρι του παιδιού για να δω τι μήκος ακριβώς θέλω. Πάνω στο χέρι του παιδιού δένω κόμπο τις δυο άκρες και κόβω ό,τι περισσεύει. ΠΡΟΣΟΧΗ! Μην κόψετε τα κορδονάκια σύρριζα, γιατί εγώ το έκανα και μου λύθηκαν! Αφήστε μερικά εκατοστά να κρέμονται! 






Τόσο πανεύκολο, γρήγορο και ανέξοδο!!!
Καλό Μάρτη!!!



Δείτε τα μαρτάκια των άλλων bloggers


Αν έχετε φτιάξει κι εσείς μαρτάκι, σας παρακαλώ να μου γράψετε το λινκ για να το προσθέσω στην ανάρτηση!!

4 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκούλι και αυτό το χεράκι είναι πολύ "ρουφηχτερούλι"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να φανταστείς αυτό είναι το χεράκι της πεταλουδίτσας! Αν έβαζα του σαμψών, έκοβες κομμάτι κανονικά!!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο! Είμαι πολύ υπέρ στο να κρατάμε τα έθιμα και να τα μεταδίδουμε στα παιδιά μας! Όντως το χεράκι λιμπεστερούλι και ρουφηχτερούλι...χαχαχα!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφη η παράδοση μας! Τώρα που έχω κάνει δική μου οικογένεια το βλέπω πόσο όμορφο είναι να μεταδίδεις όσα έχεις μάθει κι εσύ από τους παλαιότερους!!

      Διαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips