Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Τα βιβλία του Ιουλίου 2015!




     Αυτό το μήνα δανειστήκαμε μόνο δύο παιδικά βιβλία, κι αυτό γιατί τύχαμε σε μέρα που είχε δράσεις για παιδιά και δε μας άφησαν να ανεβούμε στο παιδικό τμήμα. Δανειστήκαμε λοιπόν, από το γκισέ με αυτά που είχαν επιστραφεί!! Για την ηλικία της δεν ήταν πολλά, αλλά ξετρυπώσαμε δυο καλά!!


     "Ο βάτραχος είναι βάτραχος", του Μαξ Βέλθουις, εκδ. Πατάκη. Ο βάτραχος παθαίνει υπαρξιακή κρίση! Θέλει να καταφέρει ό,τι και τα άλλα ζώα, αλλά όταν δεν τα καταφέρνει, απογοητεύεται! Στο τέλος καταλαβαίνει πως ο βάτραχος είναι βάτραχος και όλοι τον αγαπάνε γι' αυτό ακριβώς!





     "Παραμύθια του Αισώπου Νο. 5", εκδ. Άγκυρα. Τρεις μύθοι του Αισώπου που αρέσουν πολύ στην κόρη μου! Εμένα με τραβάει πολύ η παλιακή εικονογράφηση που γινόταν στο χέρι! Τη χαίρομαι τόσο πολύ!!





     "Αλφαβητάριο: Τα καλά παιδιά" Ο.Ε.Δ.Β. Το αγαπημένο της βιβλίο αυτόν το μήνα! Μας συντρόφευσε, επίσης, σε όλη την εκμάθηση της τουαλέτας! Το αλφαβητάρι το είχα αγοράσει μαζί με την εφημερίδα που τα έβγαζε πριν μερικά χρόνια! Και βλέπω πόσο καλά είχα κάνει! Λατρεύω τα βιβλία που μιλούν για τη ζωή όπως ήταν παλιά! Όπως για την οικογένεια που κάθεται όλη μαζί στο τραπέζι, με τη γιαγιά, η μεγάλη κόρη βοηθάει στο στρώσιμο και κανείς δεν ξεκινάει το φαγητό αν δεν καθίσουν όλοι και αν δεν κάνουν προσευχή! Αυτά θέλω να εμπνεύσω στην κόρη μου!!





     "Η συμβολή των παιδαγωγικών προσεγγίσεων για την κατανόηση του φαινομένου της μάθησης", Πανεπιστημιακό Κέντρο Επιμόρφωσης Αθήνας. Αυτό ήταν το δικό μου βιβλίο του μήνα! Βέβαια, δεν το έχω τελειώσει ακόμη, αυτός ο μήνας ήταν πολύ γεμάτος!! Αλλά έχω αποφασίσει να διαβάσω όσα βιβλία έχω στα ράφια μου και δεν τα έχω αγγίξει! Το συγκεκριμένο είναι από τα βιβλία που έπρεπε να έχω διαβάσει για τον ΑΣΕΠ, αλλά ήταν ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ αυτά που θα έπρεπε να έχω διαβάσει και τόσο λίγος ο χρόνος, που μερικά από αυτά τα άφησα άγγιχτα! Επειδή, όμως, μου αρέσει να διαβάζω βιβλία του κλάδου μου, οι θεωρίες μάθησης με χαλαρώνουν τα βράδια πριν κοιμηθώ (κάτι που δε συνέβαινε όταν ήμουν στη σχολή!!)




Εσείς τι διαβάσατε αυτό το μήνα;
Έχετε κάτι να μας προτείνετε;



Διαβάστε επίσης:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips