Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Ματιά στην εβδομάδα μου #10: η εβδομάδα οικονομίας και οι πασχαλινές αγορές!!


     Άλλη μια εβδομάδα αναμονής πέρασε! Οι μέρες τελειώνουν και εγώ περιμένω τον πελαργό να μου φέρει τον μπέμπη!!! Μετά από τη δύσκολη εβδομάδα που πέρασα, με την πολύτιμη βοήθεια του άντρα μου και τη δική σας, η ψυχολογία μου έφτιαξε και εγώ είμαι πιο ήρεμη και αισιόδοξη!! Οι μέρες μου κύλησαν πολύ όμορφα, αφού οι υποχρεώσεις του μήνα, σε συνδυασμό με τα οικονομικά μας, προέβλεπαν την οργάνωση μιας εβδομάδας από το ντουλάπι! Αυτό ενεργοποίησε τη δημιουργικότητα μου στην κουζίνα! Να τι έφτιαξα αυτή την εβδομάδα:

Κυριακή: Ομελέτα με περισσεύματα από τυριά και λουκάνικο
Δευτέρα: Κοτόπουλο κοκκινιστό στη γάστρα με χυλοπίτες (το κοτόπουλο υπήρχε στην κατάψυξη). Φοβερή συνταγή!




Τρίτη: Το ίδιο!!
Τετάρτη: Γίγαντες στο φούρνο!! Επίσης τρομερή επιτυχία!!
Πέμπτη: Ρεβυθοσαλάτα και τυροπιτάκια που είχαν ξεμείνει στην κατάψυξη (τα ρεβύθια είχαν περισσέψει από την προηγούμενη εβδομάδα) και το βράδυ κρέπες με σπιτική πραλίνα!!







Παρασκευή: Περισσεύματα από γίγαντες και πατάτες τηγανιτές 
Σάββατο: Κρέπες που περίσσεψαν από την Πέμπτη, με αλμυρή γέμιση στο φούρνο και γάλα εβαπορέ!!




     Έφτιαξα και ένα κέικ με μήλο και βρώμη, από τα υλικά που επίσης είχα στο ντουλάπι μας!!! Και για την κόρη μου κρεμούλα με βρώμη και φρουτάκια!! Όλα είχαν φοβερή επιτυχία! Τις συνταγές θα σας τις ανεβάσω σε επόμενες αναρτήσεις!!






     Ήμασταν επίσης τυχεροί, επειδή το Σάββατο που πήγε ο άντρας μου για ψώνια, το σούπερ μάρκετ είχε πολύ καλές προσφορές σε είδη που χρησιμοποιούμε και έτσι σε αγορές 115€, πληρώσαμε 80€, εξοικονομήσαμε δηλαδή 35 €!! Αυτό συμβαίνει επειδή το 70% των αγορών μας είναι προϊόντα σε προσφορά. Έτσι, με βάση τις εκάστοτε προσφορές, σχεδιάζω το μενού της επόμενης εβδομάδας. Υπάρχουν και προϊόντα, όπως π.χ. το γάλα της μικρής ή η μάρκα του ψωμιού του τοστ που καταναλώνουμε, τα οποία τα αγοράζουμε είτε είναι σε προσφορά είτε όχι. Βέβαια, χρησιμοποιούμε και κουπόνια, τα οποία μπορείτε να βρείτε και να εκτυπώσετε και εσείς, σε αυτόν τον οδηγό δειγμάτων και κουπονιών που σας έχω φτιάξει!!

     Αυτή την εβδομάδα έλαβα και δύο πακετάκια με δείγματα! Το ένα ήταν από την εταιρεία Care Direct και περιείχε πάνες Libero 0 και 1 νούμερο, καθώς και κουπόνι 2 € για την αγορά Libero. Έλαβα, ακόμη, το πακετάκι κουπονιών που περίμενα από τα Babylino και περιείχε 8 κουπόνια: 4 κουπόνια για αγορές συσκευασιών Νο 1 και 2, δύο για συσκευασίες 4, 4+, 5 και 6, ένα για προϊόντα Every Day και ένα για προϊόντα Sani Lady. Είμαι πολύ ευχαριστημένη!!!






     Το Σάββατο που ο καιρός ήταν καλύτερος, πήγαμε να αγοράσουμε τα απαραίτητα για τη βαφτιστήρα μου!! Μου ζήτησε ένα βιβλίο για την ηλικία της και της αγόρασα "Το Ημερολόγιο μιας Ξενέρωτης". Το έχετε ακουστά; Είναι ένα βιβλίο πολύ γνωστό και αγαπητό στα παιδιά. Δεν το έχω διαβάσει, αλλά όπως το ξεφύλλισα και συγκριτικά με άλλα βιβλία της ηλικίας της, μου φάνηκε καλό και ευκολοδιάβαστο. Ο βιβλιοπώλης που ήταν πολύ μερακλής, το αμπαλάρισε και αντί για κορδέλα, το στόλισε με ένα μυλύβι! Πολύ μου άρεσε!!




     Με την ευκαιρία, αγόρασα και ένα βιβλίο της κόρης μου. Λέγεται "Η αγαπημένη μου Βίβλος" και έχει ιστορίες από την Αγία Γραφή. Αφηγείται τις ιστορίες με λίγα και πολύ απλά λόγια και ήδη σε ένα μεσημέρι διαβάσαμε το μισό!!! Το βιβλίο είναι του Σαββάλα και το βρήκαμε σε έκπτωση 50%.




     Η αλήθεια είναι ότι πέρασα μια βόλτα και από το περίπτερο και πήρα ένα περιοδικό για να το ξεφυλλίζω στο μαιευτήριο! Ζήλεψα από τις άλλες εγκυούλες bloggers που όλο και κάτι θα πάρουν μαζί τους για να ασχολούνται!!! Αυτή ήταν η μικρή μου σπατάλη!! Για να μην το διαβάσω, όμως, το έβαλα κατευθείαν στη βαλίτσα!!!




     Τέλος, αγόρασα για τη βαφτιστήρα μου και μια άσπρη λαμπάδα για να τη στολίσω μόνη μου. Δεν την έχω ακόμη έτοιμη και γι' αυτό θα σας τη δείξω την επόμενη εβδομάδα! Τουλάχιστον τελείωσα με τις εξωτερικές δουλειές! Το μόνο που μένει είναι καμιά σοκολατένια λιχουδιά, που παίρνω κάθε χρόνο για τη βαφτιστήρα μου και την αδερφή της!! Αυτό θα το δω την εβδομάδα που μας έρχεται!! Πλέον είμαι και επίσημα έτοιμη για το μαιευτήριο!!

Αυτά τα νέα μου εν ολίγοις! Εσείς πως τα περάσατε;;
Αρχίσατε τις πασχαλινές αγορές για τα βαφτιστήρια σας;

Καλή εβδομάδα!!!

4 σχόλια:

  1. Αντε με το καλό ρε κορίτσι σε έχω στο μυαλό μου....να με πάρεις να νου πεις τα ευχαριστα...αλήθεια πήρε θέση ο μικρός; όσο για την βαπτηστηρα είναι νωρίς ακόμη για εμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευαγγελία μου!! Για το μικρό θα έχω νεότερα μέσα στην εβδομάδα!! Όσο για τα βαφτιστικά δωράκια, έχεις δίκιο είναι λίγο νωρίς ακόμη! Εγώ τα ετοίμασα από τώρα γιατί μετά δεν θα μπορώ να τρέχω!! Φιλιά!!

      Διαγραφή
  2. Όταν η νοικοκυρά είναι προκομμένη κάνει θαύματα και με τα λίγα πράγματα!! Μπράβο κοπέλα μου ! καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εσείς τι λέτε;

Διαβάστε επίσης:

Blog Widget by LinkWithin
Blogging tips